tirsdag 5. juli 2016

Spørsmålsrunde


Jeg tenkte å kjøre i gang med en spørsmålsrunde. Har litt tid å slå ihjel om noen dager, og da tenkte jeg det kunne være et fint tidsfordriv å svare på spørsmål. Selvom jeg syns det er dritflaut, så skal jeg jo ikke se noen av dere i øynene på en stund uansett.

Så nå har du muligheten til å spørre meg om alt du lurer på om reisen, meg, følelser, tanker... Eller om det er noe du vil høre mer om, mindre om... Spør i vei!

Forresten, dere må ikke ha Googlekonto for å kommentere her, dere kan velge å være anonym (men skriv gjerne hvem du er.) Det er også noen andre valgmuligheter, så ja. Det skal være mulig å kommentere her altså! :) Og får du det ikke til, må du gjerne stille spørsmålet i kommentarfeltet på Facebooksiden min. Så nå håper jeg dere sitter inne med noen syke spørsmål! Og husk: det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar. Eller noe i den duren der. :)

Så da håper jeg det ligger en haug med spørsmål her når jeg våkner i morgen tidlig! :)

2 kommentarer:

  1. God morgen! Håper du har sovet godt. 1. spørsmål, hvordan fungerer reisepartneren din? Du burde vel fått noen reklamekroner for utstyret du går å bærer på, sjekka du med forhandler om det var en mulighet? Klem "Gammel tante".

    SvarSlett
  2. Føler du det er enklere å komme i kontakt med andre fremmede mennesker når du reiser alene?
    Hva er det skumleste/ekleste du har opplevd på reisen så langt?
    Hvilket minne husker du best av de ukene som har gått så langt?
    Hvor lenge skal du være i USA?
    Hvilke steder er det du absolutt skal dra til før du reiser hjem til Norge?
    Ble du med han kjekke gutten på roadtrip? Hvor dro dere? ;*

    SvarSlett